Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ!!!!!!!

Ο Φεβρουάριος για το blogaki μας μπήκε πολύ καλά....με τρία βραβειάκια από τρεις αγαπημένες συναδέλφους και διαδυκτιακές φιλενάδες πλέον....
  • Από την Άννα Μαρκάκη και το Μέσα σε ένα σεντουκάκι.Χίλια ευχαριστώ Άννα μου, όπως σου είπα θεωρώ το blog σου ένα από τα πιο κεφάτα και όμορφα που υπάρχουν με ωραίες και φρέσκες ιδέες.Συνέχισε να μας εμπνέεις...... 


  • Από την Αριάδνη Ευαγγελοπούλου και Το Νηπιαγωγείο μου αρέσει πιο πολύ, ένα από τα "βαριά πυροβολικά" των blog της κατηγορίας μας!Τι να πω τώρα για την Αριάδνη!Πριν ακόμα ασχοληθώ με το blog ήταν στα "αγαπημένα μου" πάντα την παρακολουθούσα γιατί κάθε της ανάρτηση ήταν και μια έμπνευση για μένα!Έχω πάρει πολλές ιδέες από αυτήν και τις έχω εφαρμόσει στην τάξη μου πάντα με επιτυχία!!!Ευχαριστώ Αριάδνη μου από καρδιάς για το βραβειο νηπιαγωγικής τρέλας!!!!
  • Και ένα τρίτο βραβειάκι που έστειλε η υπέροχη Μάρω σε όλες τις συναδέλφους (μπράβο Μάρω μου!!!!!!) και το καταπληκτικό blog της maros-kindergarten, ένα από τα πιο αξιόλογα που υπάρχουν...Χθες μόλις έμαθα ότι μέχρι τώρα η Μάρω δεν δούλευε και πιάνει δουλειά από Δευτέρα και έπεσα από τα σύννεφα!!!Πόσοι αξιόλογοι συνάδελφοι που έχουν να προσφέρουν τόσα πολλά και αγαπούν την δουλειά τους μένουν έξω από την τάξη και τι χάνουν τα παιδιά!!!!!Μάρω μου καλή αρχή και εύχομαι κάτι πιο μόνιμο από πεντάμηνα!!!!!!
Τέλος πάλι θέλω να ευχαριστήσω όλες τις καταπληκτικές συναδέλφους που με αγκάλιασαν και μένα προσωπικά αλλά και το νεογέννητο blog μου και μου έδωσαν δύναμη και κουράγιο να συνεχίσω γιατί δεν είναι καθόλου εύκολο...Είναι ένα πολύ απαιτητικό παιδί.... 
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!

4 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!! Τα αξίζεις!! Ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να ειμαστε καλα και να περναμε ομορφα και στην blogoγειτονια και στην ζωη μας!! <3 πολλα συγχαρητηρια Μαρια μ για ολα τα βραβεια! το αξιζεις!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αννιώ μου σ' ευχαριστώ και σε γλυκοφιλώ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή