Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

Επιτέλους έβρεξε...Και ενώ είχαμε ξεκινήσει άλλο θέμα το σχολείο μας γέμισε με ομπρέλες, αδιάβροχα, γαλότσες και...νερά!Πως να μην μιλήσουμε για την βροχή και τον κύκλο του νερού;
  • Τα βιβλία που χρησιμοποιήσαμε...

  • Οι αφίσες μας


Τα παιδιά έπρεπε να βάλουν τις ίδιες λέξεις στο κάτω κουτάκι



  • Το λογισμικό G Compris

Πολύ ωραία διαδραστική δραστηριότητα στον υπολογιστή όπου τα παιδιά με πατήματα του ποντικιού σηκώνουν τον ήλιο, δημιουργούν βροχή κ.τ.λ. Ο στόχος είναι να μπορέσει το πιγκουινάκι ο TUX να κάνει μπάνιο.Το παιδί πρέπει να ακολουθήσει μια ορισμένη σειρά για να τα καταφέρει...(ήλιος, σύννεφα, εργοστάσιο,βιολογικός καθαρισμός, στρόφιγγα νερού)
  • Ζωγραφική στο λογισμικό TUX PAINT

  • Τα τραγούδια μας
Η Συννεφούλα του Σαββόπουλου

Η βροχή...

Χατζηδάκης, Η βροχή....


  • Η ομαδική μας εργασία για τον κύκλο του νερού
  • Ατομική εργασία των παιδιών
  • Ζωγραφική στις ελεύθερες δραστηριότητες


  • Μιλήσαμε για το αδιάβροχο ύφασμα
Πως ντυνόμαστε όταν βρέχει;

  • Τα πειράματά μας
Τι γίνεται αν ρίξουμε νερό σε ένα πανί;

Τι γίνεται αν ρίξουμε νερό σε μια ομπρέλα ;
Τι γίνεται αν βάλουμε ένα πιάτο η ένα χαρτί πάνω σε νερό που βράζει;
  • Οι ομπρέλες μας


8 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραία όλα Μαρία!! Δεν είχα παρατηρήσει για το G compris ότι έχει παιχνίδι με το νερό.... εμείς αύριο περιμένουμε βροχές, θα το αξιοποιήσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο στα παιδάκια και στην κυρία τους ....
    Μου άρεσε η ομαδική και η ατομική εργασία , κι αυτή όμως στις ελεύθερες δραστηριότητες ;;;;;; ποιος να το περίμενε ... ΄Τελικά έχουν ταλέντο τα παιδάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία όλα!!και η ομαδική και τα πειράματα!
    Επιτέλους έβρεξε και εδώ κι έτσι ξεκινήσαμε σήμερα αυτό το θέμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ κορίτσια μου!!!!Πάντα με τα καλά σας λόγια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίες δραστηριότητες και εργασίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο σας!!!!! τέλεια όλα και οι ομπρελίτσες σας σούπερ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή