Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ LIEBSTER

Με πολύ χαρά έλαβα ακόμη ένα βραβειάκι Liebster, αυτή την φορά από μια πολύ αξιόλογη συνάδελφο, που την θαυμάζω απεριόριστα για την καταπληκτική δουλειά της......Είναι η Ντίνα Τάλλου και το καταπληκτικό blog της Τα νήπια ταξιδεύουν από το 7ο Διθέσιο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων..


Ντίνα μου χίλια ευχαριστώ για την ιδιαίτερη τιμή που μου έκανες και ελπίζω για πολλά χρόνια ακόμη να μας δίνεις τα "φώτα σου" και να μας "προμηθεύεις" με φρέσκες και πρωτότυπες ιδέες πάντα με ευαισθησία όπως κάνεις!!!!

2 σχόλια:

  1. Μαρια μου με σκλαβωνεις...σ ευχαριστω πολυ για την απλοχερη καλοσυνη σου...μακαρι να εχω εστω και λιγα απο οσα μου προσμετρας!!!!σ ευχαριστω πραγματικα ....το ξερεις οτι σαγαπω πολυ και σε παρακολουθω ανελλιπως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή